Let op! Deze website maakt gemaakt van cookies.

Als u de browserinstellingen niet wijzigt, gaat u ermee akkoord.

Ik begrijp het

VOIP staat voor Voice over IP. De steeds meer wordende standaard van 2018. VOIP werkt anders dan traditionele analoge telefonie, waarbij het transport plaats vindt via de analoge KPN-kabel. Voor VOIP heeft u een internetverbinding nodig en vanaf daar begint de flexibiliteit!

S&L Media kan uw gehele telefoonomgeving ontwerpen en beheren, van kleine tot grote projecten. Zo kunt u bijvoorbeeld denken aan een simpele configuratie van telefoons in huis of op kantoor tot een volledig telefoonnetwerk incl. keuzemenu en wachtrij. Wij denken met u mee en adviseren u graag over de mogelijkheden. Bij S&L Media kunt u kiezen uit 108 verschillende regiogebonden telefoonnummers incl. de 085 en 088 landelijke telefoonnummers.

De voordelen van VOIP telefonie:

Kwaliteit
De kwaliteit van het signaal kan beter zijn dan bij traditionele analoge telefonie als de onderliggende digitale verbinding goed is. Doordat de verbinding via het internet loopt is er geen (directe) beperking meer qua bandbreedte. Natuurlijk is uw internetverbinding altijd nodig om deze vorm van telefonie te kunnen toepassen.

Kostenbesparing
De kosten van een telefoongesprek via VOIP zijn beduidend lager aangezien het internet geen grenzen kent. De grens tussen Nederland en Belgie is via internet niet het einde van de A15 :)

Bereikbaarheid
De verbinding loopt via internet, met tal van fallback mogelijkheden. Via diverse mogelijkheden kan je er altijd voor zorgen dat u bereikbaar bent door bijvoorbeeld een vast op mobiel integratie. Geen vaste verbinding online? Dan komt het telefoongesprek gewoon op uw mobiele telefoon binnen, en hebt u toch uw (bijna) verloren gesprek aan uw oor.

Locatieonafhankelijk
Zoals gezegd, internet is eindeloos. Een keertje een weekje op vakantie of een paar dagen thuis werken? Geen probleem, u bent gewoon bereikbaar op uw normaal (bedrijfs)nummer en alles werkt gewoon zoals normaal.


VOIP in uw bedrijf
Bereikbaarheid en flexibiliteit zijn in elk bedrijf 2 belangrijke pijlers. In de telefonie van deze tijd is dit een stuk gemakkelijker geworden. Via een web-interface beheert u uw bedrijfscentrale waardoor elke wijziging realtime door te voeren is. Nieuwe medewerker? Nieuwe account aanmaken, app op mobiele telefoon of toch een vast toestel op het bureau? Binnen 30 minuten staat het toestel actief op het bureau en is de medewerker te bereiken via het keuzemenu of vanuit de wachtrij! 

Onderstaande opties zijn mogelijk:

  • Keuzemenu
  • Wachtmuziek
  • Interne doorkiesnummers
  • Openingstijden
  • Wachtrij
  • Voicemail persoonlijk en/of groepsgestuurd
  • Flexibel doorschakelen
    en nog veel meer opties..

3CX in de Cloud


Wij werken met het beheerplatform van 3CX cloud telefonie. Wij kunnen u ten alle tijden vertellen over deze mogelijkheden door onze directe contacten met een Nederlandse reseller.